Μενού
Το καλάθι σας

Συχνές Ερωτήσεις



1.1 Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας; 

Ακολούθησε έναν από τους παρακάτω τρόπους ώστε να επικοινωνήσεις μαζί μας : 

  • Καλώντας μας τηλεφωνικά στο 210 752 1809 
  • Καλώντας μας ή με γραπτό μήνυμα μέσω Viber στον αριθμό 698 571 5805.
  • Στέλνοντας μας e-mail στην διεύθυνση info@ifuture.gr πατώντας εδώ
  • Στέλνοντας μας γραπτό μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook πατώντας εδώ.
  • Στέλνοντας μας γραπτό μήνυμα στην σελίδα μας στο Instagram πατώντας εδώ 


2.1 Πως να βρω και να παραγγείλω το προϊόν που με ενδιαφέρει;
  • Αν ξέρεις το προϊόν που θες και το όνομα του, τότε κάνε αναζήτηση πατώντας πάνω στο "Ψάχνω για..." και γράφοντας το όνομα του.





  • Μπορείς επίσης να δεις τα προϊόντα ανά κατηγορία στο πάνω μέρος της σελίδες στην μπάρα με της κατηγορίες. Πηγαίνοντας το ποντίκι πάνω την κατηγορία που θέλεις, αυτόματα θα εμφανιστούν και οι υπο-κατηγορίες. Μπορείς να δεις είτε την υπο-κατηγορία που θέλεις είτε την γενική κατηγορία.





Εκεί θα σου εμφανιστούν όλα τα προϊόντα της κατηγορία. Μπορείς να επιλέξεις της σειρά που θα σου εμφανίζονται τα προϊόντα (π.χ. να είναι πρώτα τα προϊόντα με της καλύτερες βαθμολογίες).






  • Έχεις και την επιλογή των φίλτρων όπου μπορείς να ορίσεις τον κατασκευαστή, την τιμή, αλλά και άλλες παραμέτρους για τα προϊόντα που σου εμφανίζονται. 






  • Όταν βρεις το προϊόν που θέλεις, πάτησε το αγορά που βρίσκεται κάτω από το προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι σου. Αν θέλεις να δεις περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν τότε πάτα πάνω στην φωτογραφία ή στο όνομα του προϊόντος για να μεταφερθείς στην σελίδα του προϊόντος. Μπορείς και από εκεί να προσθέσεις το προϊόν στο καλάθι σου.





Όταν επιλέξεις το προϊόν σου και πατήσεις αγορά θα βρεθείς στην τελική σελίδα που πρέπει να βάλεις τα στοιχεία σου και τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείς. Έπειτα πατάς Επιβεβαίωση Παραγγελίας που βρίσκετε στο τέλος της σελίδας. Αν δεν βρίσκεις το προϊόν που θέλεις ή δεν νιώθεις εξοικειωμένος με την διαδικασία, τότε επικοινώνησε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στην παράγραφο 1.1 .


2.2 Πως ξέρω αν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσεις τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και του τρόπου πληρωμής και πατήσεις "Επιβεβαίωση Παραγγελίας", θα εμφανιστεί ένα μήνυμα στο email σου που θα σε ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας. Εάν δεν βρίσκεις το email, τότε είναι πιθανό να έχει πάει στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. 


2.3 Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σου παραδίδετε στην εταιρεία courier για αποστολή, τότε λαμβάνεις μέσω Email αλλά και με γραπτό SMS τον αριθμό δέματος (tracking number) όπου μπορείς ανά πάσα στιγμή να δεις που είναι το δέμα σου μέσω της σελίδας της αντίστοιχης courier.


2.4 Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Επικοινώνησε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στην παράγραφο 1.1 και πες μας τον κωδικό της παραγγελίας ή ονομα / τηλέφωνο που έγινε η παραγγελία. Θα φροντίσουμε εμείς να ακυρωθεί η παραγγελία σου.


3.1 Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο iFuture.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησης. Αν παρόλα αυτά εντοπίσεις κάποια παράλειψη στην παραγγελία σου τότε επικοινώνησε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στην παράγραφο 1.1 .


3.2 Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Tο iFuture.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σου ένα ελαττωματικό προϊόν επικοινώνησε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στην παράγραφο 1.1 και ανάφερε μας τον κωδικό της παραγγελίας ή το όνομα/τηλέφωνο που έγινε η παραγγελία. Θα σου δοθεί ένας κωδικό έγκρισης επιστροφής και θα πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν μέσω courier. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του ifuture.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.


Πολιτική Επιστροφών

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρεία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση (πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη), συνοδευόμενο από το παραστατικό (απόδειξη-τιμολόγιο), αποκλειόμενης της επιβάρυνσής του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.

Εάν το προϊόν ξεσφραγιστεί, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία «iFuture Technology Ο.Ε.» υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.