Πολιτική Επιστροφών
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές στο διάστημα 14 ημερών όπως ορίζει ο νόμος και μόνο εφόσον το προϊόν είναι όπως στην αρχική του κατάσταση, συνοδευόμενο απαραίτητα από το παραστατικό του (απόδειξη-τιμολόγιο).
Εάν ένα προϊόν για παράδειγμα ξεσφραγιστεί ΔΕΝ γίνεται σε καμία περίπτωση επιστροφή. Αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί το παραπάνω θα γίνει επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή με αφαίρεση τα έξοδα αποστολής. Ο αγοραστής έχει την αποκλειστική ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος με έξοδα δικά του.
Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει το κατάστημα μας προτού προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για επιστροφή/ υπαναχώρηση προϊόντος
- Μέσω τηλεφώνου: 210 7521809
- Μέσω email: info@ifuture.gr
Στην περίπτωση αυτή και εφόσον τηρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η εταιρεία «iFuture Technology Ο.Ε.» υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.
Πολιτική Επιστροφών DOA (Dead on Arrival)
Στην iFuture, δεσμευόμαστε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας. Αν, ωστόσο, κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό κατά την παραλαβή του (DOA), ισχύει η παρακάτω πολιτική:
1. Ορισμός DOA
Ένα προϊόν χαρακτηρίζεται ως DOA εάν:
- Είναι ελαττωματικό ή δεν λειτουργεί σωστά κατά την παραλαβή.
- Η δυσλειτουργία του εντοπίζεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Διαδικασία Επιστροφής DOA
Εάν το προϊόν σας είναι DOA, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Επικοινωνία: Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας στο info@ifuture.gr ή στο 210 7521809 εντός 14 ημερών από την παραλαβή.
Παροχή Αποδεικτικών: Ενδέχεται να σας ζητηθούν φωτογραφίες ή βίντεο για την επιβεβαίωση του προβλήματος.
Επιστροφή Προϊόντος:
- Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία (μαζί με όλα τα εξαρτήματα, εγχειρίδια και την απόδειξη αγοράς).
- Εφόσον το προϊόν επιβεβαιωθεί ως DOA, τα έξοδα μεταφορικών για την επιστροφή και την αποστολή νέου προϊόντος καλύπτονται εξ ολοκλήρου από την iFuture.
3. Αντικατάσταση, Επισκευή ή Χρέωση Μεταφορικών
- Μετά την παραλαβή και επαλήθευση του προβλήματος, θα προχωρήσουμε άμεσα σε αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή σε επισκευή, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
- Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
- Εάν το προϊόν διαπιστωθεί ότι δεν έχει κάποιο ελάττωμα (π.χ. κακή χρήση ή μη επιβεβαιωμένη δυσλειτουργία), το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη, ο οποίος θα χρεωθεί τα έξοδα μεταφοράς προς και από την έδρα μας.
4. Εξαιρέσεις
Η πολιτική DOA δεν καλύπτει:
- Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιές λόγω κακής χρήσης, πτώσης ή μη εξουσιοδοτημένων επεμβάσεων.
- Ελαττώματα που προκύπτουν από ασυμβατότητα με μη εγκεκριμένα αξεσουάρ ή λογισμικό.
5. Γενικές Πληροφορίες
- Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση του προβλήματος.
- Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@ifuture.gr ή στο 210 7521809.