Μενού
Το καλάθι σας

Συχνές Ερωτήσεις


Αγορές

Πως μπορώ να παραγγείλω το προϊόν που με ενδιαφέρει; 

Μπορείτε να παραγγείλετε απευθείας από το site μας ακολουθώντας τα βήματα (δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή). Καλώντας μας στο 210 7521 809698 571 5805. Στέλνοντας μας e-mail στο info@ifuture.gr. Επίσης μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω μηνύματος στην σελίδα μας στο Facebook πατώντας εδώ. Στην σελίδα μας στο Instagram πατώντας εδώ.


Πως θα βρω ένα προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

• Αριστερά ή πάνω στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Αγορά ή το  που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.

• Από την επιλογή Αναζήτηση άνω αριστερά ή δεξιά στοστο κινητό σας. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.


Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@ifuture.gr, είτε σε έναν από τους πωλητές μας στα τηλέφωνα 210 7521 809 - 698 5715 805.


Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Αγορά ή Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.


Παραγγελίες

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Αγορά ή Προσθήκη στο καλάθι κάτω από το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο καλάθι που βρίσκεται επάνω δεξιά και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 7521 809 - 698 5715 805  Δευτέρα έως Σάββατο10:00-17:00 ή μέσω site στο www.ifuture.gr όλο το 24ωρο.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.


Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Επιβεβαίωση Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα στο email σας που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε. Εάν δεν βρίσκετε το emailδείτε τον φάκελο ανεπιθύμητα. 


Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο iFuture.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τρεις δυνατότητες.

• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση info@ifuture.gr, όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.

• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές μας στο 210 7521 809 - 698 5715 805 από τις 10:00-17:00 Δευτέρα έως Σάββατο.


Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας στα τηλέφωνα 210 7521 809 - 698 5715 805 από τις 10:00-17:00 Δευτέρα έως Σάββατο.


Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε .Οι τρόποι είναι:

• Με e-mail στο info@ifuture.gr.

• Τηλεφωνικά στο 210 7521 809 - 698 5715 805 από τις 10:00-17:00 Δευτέρα έως Σάββατο.


Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Tο iFuture.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο info@ifuture.gr ή τηλεφωνικά στο 210 7521 809 - 698 5715 805 Δευτέρα έως Σάββατο 10:00-17:00

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του ifuture.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη αν αυτή γίνει με courier.


Πληρωμή

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής και Χρεωστικής Κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του ifuture.gr έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής. Οι τρόποι αυτοί είναι:


Πιστωτική, Χρεωστική Κάρτα 
Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει αυτόν τον γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του. Η διαδικασία είναι απόλυτα  ασφαλής διότι με την επιλογή αυτή μεταφέρεται αυτόματα σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς. Ο πελάτης ενημερώνεται από την τράπεζα Πειραιώς για την επιτυχή συναλλαγή με τον τρόπο αυτό, μέσω email

Με την επιλογή της πληρωμής με πιστωτική/ χρεωστική, δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση, κάτι που μπορεί να ισχύει σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα. Στην περίπτωση αυτή, τα μεταφορικά ανέρχονται σε 3.00 Ευρώ και δωρεάν για παραγγελίες άνω των 80 Ευρώ


Paypal 
Τώρα μπορείς να πληρώσεις τις παραγγελίες σου στο ηλεκτρονικό κατάστημα iFuture.gr εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας πληρωμών PayPal.

Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής «PayPal», στο τέλος της παραγγελίας μεταφέρεσαι απευθείας στη σελίδα του PayPal.

Viva Wallet
Εξοφλείτε την παραγγελία σας με Πιστωτική, Χρεωστική ή Προπληρωμένη Κάρτα (Visa, Electron Visa, MasterCard, Maestro, Diners, Discover, American Express) στο τελευταίο βήμα της ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας.

Για την διασφάλιση της συναλλαγής και την απόλυτη εμπιστευτικότητα των πληροφοριών σας, οι πληρωμές με κάρτα πραγματοποιούνται από την Viva Wallet (Viva Υπηρεσίες Πληρωμών ΑΕ), ένα Ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος αδειοδοτημένο από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Κατά την πληρωμή με Κάρτα μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Viva Wallet όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Μετά την επιτυχημένη συναλλαγή επιστρέφετε στο iFuture.gr, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνετε email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.


Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό


IBAN: GR09 0171 0120 0060 1215 1185 444
Αριθμός λογαριασμού: 60 1215 1185 444

Όνομα δικαιούχου: IFUTURE TECHNOLOGY O.E



IBAN: GR87 0110 1570 0000 1570 0739 970
Αριθμός λογαριασμού: 15700739970

Όνομα δικαιούχου: IFUTURE TECHNOLOGY O.E




IBAN: GR82 0140 1190 1190 0200 2025 222

Όνομα δικαιούχου: IFUTURE TECHNOLOGY O.E

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στην αιτιολογία της κατάθεσης.

Έπειτα θα πρέπει να μας αποστείλετε μέσω e-mail στο epayments@ifuture.gr, την επιβεβαίωση της κατάθεσης με τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Τυχόν έξοδα εμβάσματος από την τράπεζα, επιβαρύνουν τον αγοραστή. Ο χρόνος επιβεβαίωσης της κατάθεσης ανέρχεται στις τρεις εργάσιμες μέρες από την αποστολή της παραγγελίας. Έπειτα από αυτές, εάν δεν υπάρχει επιβεβαίωση η παραγγελία θα ακυρώνεται.

Αντικαταβολή 
Ο Αγοραστής μπορεί να διαλέξει τον τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή για δική του διευκόλυνση. Στην περίπτωση αυτή, υπάρχει επιπλέον μια μικρή επιβάρυνση στα έξοδα αποστολής στο ποσό των 2.00 Ευρώ και ισχύει για όλη την Ελλάδα.

Ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή μπορεί να εφαρμοστεί για παραγγελίες έως 50 Ευρώ. Πάνω από το ποσό αυτό δεν γίνεται δεκτή.


Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;

Visa, Mastercard, DIners, American Express


Πολιτική Επιστροφών

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρεία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση (πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη), συνοδευόμενο από το παραστατικό (απόδειξη-τιμολόγιο), αποκλειόμενης της επιβάρυνσής του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.

Εάν το προϊόν ξεσφραγιστεί, η επιστροφή ΔΕΝ θα γίνεται δεκτή.

Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία «iFuture Technology Ο.Ε.» υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.


Πως θα Σιγουρευτώ ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία παραγγελίας, θα δείτε στην οθόνη σας το μήνυμα «Η Παραγγελία σας έχει επεξεργασθεί!» και θα σας αποσταλεί email με όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την παραγγελία σας.


Παρέλαβα Ελλιπή ή Ελαττωματικά Προϊόντα. Τι μπορώ να κάνω;

Στην εταιρεία μας φροντίζουμε πάντα να σας παραδίδουμε αυτά ακριβώς που επιλέξατε στην καλύτερη ποιότητα. Αν παρόλα αυτά η παραγγελία που εκτελέσαμε δεν είναι σωστή ή κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, η εταιρεία «iFuture Technology Ο.Ε.» παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος που παρέδωσε μετά την διεκπεραίωση ηλεκτρονικής παραγγελίας.

Το προϊόν πρέπει να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση, να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη.